29 Haziran 2010 Salı

Hakikaten Türkiye’deyim Haberleri



1.Ankara’nın Logosu
Ankara’nın logo yenileme çalışmaları sürüp giderken giderken günlerden bir gün “Gülen Ankara Kedisi” çalışması başarılarıyla zirveye oturmuş. ( Bu arada mevcut logo Hitit Güneşi’nin ne problemi vardı, onu anlayamadık. Olsun!)

Farklı sektörlerden farklı görüşler alınmış, kiminin sempatik kiminin özensiz bulduğu çalışmanın başarısı hararetle tartışılırken, kafaları en çok karıştıran konu logonun CATS müzikali amblemine benzerliği olmuş. Ankara’nın yeni logosunun tasarımcısı ise “Bu müzikalin amblemini hayatımdan ilk kez gördüm” diyerek duruma son noktayı koymuş… Sonuçta kafalar oldukça karışık, çoğunluk tepkili…

Kafaları kurcalayan bir soru daha var ki, o da oldukça önemli… Bir gözü mavi, bir gözü yeşil kedi adını da aldığı Van ilimizi temsil eden bir hayvanken, esas Ankara’ya özel olan hayvan Ankara Keçisi değil midir? Bunu da mı yanlış öğrendik diye kendime sorarken belediyeden cevap geldi, rahatladım.
Ankara Kedisi: Keskin hatlarla belirlenmiş orta büyüklükte bir kafaya sahip, burunu oldukça uzun ve üçgenimsi bir yapıdadır. Kulaklar uzun sayılabilecek bir büyüklükte dik ve birbirine yakın olarak başın üst tarafına doğru yerleşmiştir. Kulak uçları dik ve tüylüdür. Gözler iri ve yuvarlak yapıda, göz bebekleri ise dikey bir badem şeklindedir.

Açıklama uzuyor ama ben anladım! Kediler benzer ama kendi içlerinde spesifik.
Üstünde konuşuldukça garip detaylar çıkıyor, bu konuyu geçelim.
( Milliyet Gazetesi)

2.Bu kızı bulalım!

Reina’da Demet Akalın’ın yan masasında oturan genç kız ayağa kalkınca eteği havalanıyor. Demet Akalın’da kıza “Bütün Reina poponu gördü” bilgilendirmesi yaparak masalar arası savaş ilan ediyor. Mini bir kaza sonrası eteği havalanan kızımız ise sesli yanıt sistemiyle “ Benimkini sadece Reina, seninkini bütün Türkiye gördü” diyerek iadeyi ziyaret yapıyor. Hayran kaldım ne diim! (Hürriyet Gazetesi)

3.Evliya Çelebi

Bir insan 4 yılda en fazla kaç farklı ülkeye gidebilir?
Zoru başaran Eyüp Milli Eğitim Müdür Vekili Güsamettin Erdoğan 4 yılda 160 ülke gezmiş. Nasıl mümkün olur ben bilmem… 27 yılda bu rakamın 10’da 1’ini bile yapamadım…

İddialar için “Kardeş okul ziyareti kapsamında gittik. Devlet parası almadık. Dünya barışına katkı sağlamaya çalışıyorum” açıklaması yapılmış…

Ben çok iyi niyetli ve samimi buldum. Hedef; “Dünya Barışına Katkı” ise yöntem kesinlikle bu mudur, budur… (Habertürk Gazetesi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder