27 Temmuz 2010 Salı

O, Birrr Duru Güzellik!


Çeşme Marina Vakkorama H2O’ya girdim. Esnafla sohbet namına 2 çift laf ederken, satışların iyi gittiğini bundan iyisinin can sağlığı olduğunu öğrendim. Ardından mağazada öyle bir bölüm gözüme çarptı ki sesli olarak Vakkorama bu modelleri nasıl yapar ablam dedim, satıcı bayandan da inanır mıyım bu modellerin en çok sattığı bildirildi.

Doğal karşıladım. Restoran menülerinden favori yemeğim çıkarılır, en sevdiğim mağaza kapanır, yürüyüş yaptığım tek yer alışveriş merkezi olur. Bir dönem düzenli aldığım tek dergi Madam Figaro’ydu, o da aramızdan ayrıldı…

Madam Figaro’dan sonra sürekli aldığım dergiler arasına giren Vogue’un ağustos ayı kapağında içimi fena halde sıkan, bir kadın kocasını vezir de rezil de eder Victoria Beckham’ı görünce dergiyi almaktan vazgeçmeme 2 dakika kaldı. Ancak verdiği ek dergi karşısında boynum kıldan ince, açtım cüzdanı ödedim parayı, aldım payımı.

Dergiyi en arka sayfadan başlamak suretiyle, baş parmağımla fır yaparak hızla incelerken, bir kadın çarptı gözüme. Tekrar geriye döndüm, tek tek tüm fotoğraflarına baktım… Sanki o birrrr Hollywood yıldızı, o birrr ulaşılmaz efsane, o birrr uzaktaki yakın… Sanem Çelik. Duru güzellik dedikleri bu olsa gerek, tüm röportajı sildim, süpürdüm. Kendini bulan Sanem Çelik( ki gerçekten bulmuşa benziyor, yüzü aydınlanmış) bundan sonra bol bol sinema filmlerinde oynamak istiyormuş. Bu temennisi gerçek, güzelliği daim olsun!


Tabi ki fotoğrafçının hakkını fotoğrafçıya vermeli. http://jasonodell.com/ incelenmek suretiyle, kendisine teşekkür edilmeli!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder