10 Ocak 2014 Cuma

2014 Aksiyon Planı



 2013'e veda etmek yerine 2014'e merhaba demek istedim bu yıl... Hayatımın en boktan senelerinden biri olan 2013'le ilgili hatırlamak istediğim hiçbir şey yok!  O yüzden 'en iyiler' listesi filan da yapmak içimden gelmedi bu beter yıl için...

Üstüme sinen tüm hayal kırıklıklarına rağmen 2013 yaşam enerjimi çalamadı...  2014'e umut ve mutlulukla girdim... Şimdiden gidilecekler, okunacaklar, izlenecekler listesi yapıldı... Kimi 2013'te yayınlanan ama benim okuma, izleme fırsatı elde edemediğim kimi ise 2014'te hayata geçecek sinema, tiyatro, kitap, konser seçkisi hazırladım sizin için...Gerekli olan ilham, fikir, neşe, keyif bu eserlerden&sanatçılardan alınsın sizlere yepyeni vizyonlar katsın, farklı bakış açıları kazandırsın yepyeni bir kapı aralansın... Umut, ışık olsun inşallah:)


Sinema
1. American Hustle / David Russel
2. Her / Spike Jonze
3. The Grand Budapest / Wes Anderson
4. Yozgat Blues / Mahmut Fazıl Coşkun
5. The Judge / David Dobkin



Konser
1. Ennio Morricone
2. Aerosmith
3. Dionne Warwick
4. Justin Timberlake
5. Andria Bocelli

Kitap
1. İstanbul Kırmızısı - Ferzan Özpetek
2. Ruhi Mücerret- Murat Menteş
3. Daha- Hakan Günday
4. Jim Henson Biyography- Brian Jay Jones
5. Maddaddam- Margaret Atwood
( Kutsal İnek'i okumayan hemen 10 tane alsın!)

Tiyatro
1. Makas Oyunları- Dot Tiyatrosu
2. Hiç Kimsenin Ölmediği bir Günün Ertesiydi
3. Ne İstediniz- Paso Tiyatro
4. Sersefil Korkuyorum Sevgili
5. Bütün Çılgınlar Sever Beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder