30 Nisan 2011 Cumartesi

Royal Gossip

Çok laf ettik. Hem lüzumsuz hem de aristokrasiye karşıyız, Kate yeterince güzel değil, William’ı da tarifsiz bir çirkinlik sardı dedik ama sonunda detaylı inceleme yapmak üzere olayı yakın markaja aldık.


‘Bir gelinliği merak ediyorum ona bakacağım, çok işim var…’
‘Üzümlü elbisesiyle Türkiye’de tur atan Elizabeth bakalım bu sefer ne şirinlik yapmış o yani yoksa umurumda değil düğün’
‘Sadece öpüşmeyi göreceğim, bakalım nasıl olacak sonra toplantıya girmem lazım zaten…’
‘ Londra’da herkes tatilmiş, kaç kişi gelmiş acaba? Sokakları merak ediyorum yalnızca…’
gibi örneklerini çoğaltabileceğimiz kandırmalarla gerek TV gerekse İnternet başında ‘royal wedding’in royal gossiplerinin peşine düştün, utanma açıkla.

Biraz CNN, biraz NTV biraz da bu konuyla en çok ilgilenen Türk Gazeteci Cüneyt Özdemir vs. Dipnot sayesinde yaklaşık bir saatlik göz gezdirme sonucu, konuyla ilgili aldığım notlar aşağıdadır…




Victoria azimlisin, hırslısın, güzelsin ( kimine göre) kabul. Ama çok kendinle kafayı yemiş durumdasın be güzelim. Bir başkası için de mutlu olayım, bulunduğum ortama neşe saçayım, sahip olduklarımdan dolayı minnettarım tavrı yok, varsa yoksa ‘ en güzel benim, herkes beni kıskanıyor’ diye diye çürüyorsun. Bu tutum giydiklerine de yansıyor ve kusura bakma şu halinle hiçbir şeye benzemiyorsun. İç güzellik dışarı yansır unutma. Uyarı veriyorum!




Camilla ne yaptın ettin, Charles’ın yanında yerini kaptın. Fettanlığın, fenalığın sular seller olup üstünden başından akarken, sen hep doğru şapkaları seçmeyi başardın. Ancak istediğin kadar yırtın, kötüsün sen kötüsün kötüsün kötüsün..



Mavili kadın kimin nesi, kimin fesisin bilmem ama iki bin davetlinin en hoşusun. Seçtiğin renk, kıyafetinin modeli, kesimi ve şapkan enfes! Suratına yaptırdığın botoksa da son verirsen, damadı evlenmekten vazgeçirebilirsin diye bundan sonra düğünlere davet edilmeyebilirsin.






Queen Elizabeth, minnoşum, bir daha gel Türkiye’ye de siyahtan başka renklerin de insanı güzel gösterebileceğine, zarif ve etkili olabileceğine dair yirmi beş yaş ve üstü hanımlarımıza ders ver. Limon sarısı, gönlümün yarısısın.






Kuzenler, bu düğün size birer beden büyük gelmiş besbelli. Kendi aranızda ‘ İmkanı yok Kate bu işi başaramaz, bak çoktan şutlandı’ diye içten içe sevinirken gelen haberin ani şokunu hala atlatamamışsınız. Royal düğünün rüküşleri olarak kaydınızı tarihe yaptırdınız. Tebrikler çocuklar, rezilsiniz.



Kate, döndük dolaştık yine sana geldik. İlk resmini gördüğümde seni pek beğenmemiştim kabul ama üstün başından ziyade, ben senin ruhunu sevdim. Prenses Diana vari bir çekingenlik, hafif ürkeklik ama buna karşılık ayakları yere basan tavrından ötürü prenseslik hakkındır, aferin sana. On sene boyunca bir ayrılan, bir barışan sonra da evlenmeye karar veren çiftlerle ilgili ümidim yoktur ama dualarım seninle. Gelinlik, senin doğallığınla buluşunca adeta bir zarafet timsaline dönüşmüşsün. Sana tek notum Camilla’ya dikkat, adamı harcar bebeğim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder