5 Kasım 2012 Pazartesi

Vogue by Taner Ceylan




Bu ayın en iyi sürprizi sanat sayısıyla karşımıza çıkan VOGUE... Görüntüsüyle 'ah be' dedirten seksi ve güzel bir kadın yerine Taner Ceylan tarafından yapılmış etkileyici bir eserle bizi kucaklayan Vogue'a böyle bir sayı çıkardıkları için derin sevgilerimizi gönderiyoruz.

Fotoğraf zannedilen yağlı boya resimleriyle aklımıza kazınan Taner Ceylan ismi eserleriyle kimilerini en çok rahatsız eden sanatçılardan. Aldığı ölüm tehditleri, önüne konan barikatlar ve hedef haline getirilen bir isim olmaktan kendini kurtarmayı başararak 'Altın Çağ'ına' adım atan Taner Ceylan hala Türkiye'yi terk etmediği için şanslıyız.

Hande Oynar'ın röportajıyla Ceylan'ın duygularına tanıklık etme fırsatı sunan Vogue sayısı yıllarca saklanmaya değer.

'Belki de bana resim yaptıran, 8-9 saat boyunca tuvalin başında oturmamı sağlayan şey, naifçe, kör inancım. Ben uçabileceğime, elimin masadan geçeceğine, suda yürüyebileceğime inanıyorum. Çevremde buna inanan yok ve bu bana çok tuhaf geliyor....'



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder