9 Ocak 2013 Çarşamba

The Silver Linings / Umut Işığım





Düşmeyen temposu, karikatürize olmayan karakterleri, sıkı esprileriyle baştan sona beni kahkahalara boğan bir filmi tanıtmak isterim (beni beni Bihter'ini). Karşınızda The Silver Linings / Umut Işığım.

‘Psikolojik problemleri olan iki karakterin arasındaki aşk’ diye tek cümleyle özetlenen filmin konusunu okuduğumda ‘yok almıyım’ dedim... Bir de tür açıklamasında Komedi-Dram yazan bir filme o an ne kadar güvenebilirdim bilmiyordum. Ancak ilerleyen saatlerde arayan giren eş dost sebebiyle kendimi filmi izlerken buldum.
 
Rehabilitasyon merkezinde başlayan film benim için kalp kırmamak adına heba olmuş iki saat olarak sonlanacak zannediyordum. Görüyorsunuz ki öyle olmamış.

Bradley Cooper hadi neyse de Jennifer Lawrence inanılmazdı. İkisinin uyumu ise tam seyirlikti.

Three Kings ve The Fighter’la  kalplerde sağlam bir yer edinen yönetmen, senarist David O. Russel’a sevgilerimizi gönderiyoruz. Allah sizi başımızdan eksik etmesin hocam. Bakın hala romantik komedi komik olabiliyor, içerisinde zeka parçacıkları barındırabiliyormuş sayenizde görüyoruz.
Fragman için tıklayalım.

Not: Robert De Niro'nun da performansı harikulade! İzlemeyen kalmasın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder