15 Şubat 2013 Cuma

NEWS from YESTERDAY


- Sevgililer günü sebebiyle eşimden 35 parçalık bir takım çantası hediye aldım. ( matkap dahil)

- Gece su içmek için kalktığımda eşim beni hırsız zannederek üzerime saldırıyordu ki son anda 'benim benn' diye bağırınca paçayı kurtardım.( bu iki satırı alt alta yazınca kafamda bazı soru işaretleri belirdi...)

- Dün 18.00 sularında Esra Erol Evlen Benimle programına katılan bir genç tanıştığı kıza evlilik teklifi etti. Konuşmasına önce Türkçe başlayan delikanlı, 'Kendimi İngilizce daha rahat ifade ediyorum' diyerek... 'I want to spend rest of my life with you' dedi... ( ben de İngilizce başlık yazarak kendimi daha rahat ifade ediyorum.) Kızımız ağlamaya başladı... Delikanlı ' Will you marry me?' dedi... Sarıldılar... Esra Erol da ' Herkes kendi içinden bu söylenenleri Türkçeye çevirsin, ben aklımdan kendim için çevirdim' dedi...

- Sevgilisi kendisine kuru kafa kolye hediye eden bir arkadaşım kuru kafayı görünce biraz bozuldu... (kim bozulmaz ki?) Ama mutsuzluğu uzun sürmedi... Kuru kafanın üzerinde değerli taşların olması ortamı fazlasıyla yumuşattı. ( değerli taş hangi ortamı yumuşatmaz ki?)







Trendsetter yıllardır takip ettiğim ama son zamanlarda tekrar eden içeriğiyle almaktan vazgeçtiğim bir dergiye dönüşmüştü... Dün raflara göz gezdirirken 'ahanda değişmiş sanki' dedim.( kapağındaki Mithat Can fotoğrafının etkisi de olabilir tabi...) Dergiye pop bir bakış, detaycı bir yaklaşım gelmiş. Yoğun içerik de cabası... Valla ben aldım, pişman değilim... Tekrarlıyorum içerik çok iyi.







- Bir gün geç olsa da güç olmadı... Herkesin Sevgililer Günü kutlu olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder