13 Ocak 2011 Perşembe

Den’deyiz..


Nişantaşı Den Cafe’deyiz. 2009’da açılmasına rağmen pek sık uğramadığım Den Cafe sakin, huzurlu. Müziğin sesi bangır bangır değil ve en önemlisi ortalamanın oldukça üstünde lezzetli yemekleri var...

Keyifliyiz, mutluyuz. Uzun zamandır görüşemeyen Bilkentli’ler bir aradayız. Hiçbir zaman çok fazla okul fanatiği olmasam da, Ankara’yı pek sevmesem de arada sırada Bilkent’i özlerim, ne yalan söyleyeyim. Biz ona, o bize az çektirmedi ama güzel seneler geçirdik beraber... Geçmiş yıllardan, gelecek planlardan konuşulurken Jaguar meselesinin açılmaması mümkün mü?

Geçen hafta öğrenci konseyi başkanının Jaguar’la davete gitmesi olay yarattı biliyorsunuz. Durum bir garip... Konun basında bu kadar yer tutması ayrıca enteresan... Öğrencilerin oy kullanarak seçtiği bir başkanları var ve bu şahıs davet edildiği geceye arabasıyla gidiyor. Ben konuyu açıkçası bu kadar basit mi basit görüyorum.

Lakin, ben başkan olsam şahsi aracım ne olursa olsun öyle bir davete taksiyle giderdim. Benim taksiyle gitmeyi tercih etme hakkım olduğu gibi onun da kendi arabasıyla gitme hakkı olduğunu düşünüyorum...

Günlük yaşantısından herhangi bir sebeple ödün vermemeli derim. Öğrencinin tüm bu olanlardan sonra ‘Ben dört senedir Jaguar kullanıyorum, ne oldu ki?’ cevabına gülmedim değil. Cesareti hoşuma mı gitti yoksa biraz Alice in Wonderland psikozunda olduğunu düşündüğüm için mi güldüm orasını ben de tam çözemedim...

Kısaca, seçimlerini desteklemediğim şahıslar olsa da yaşam tarzlarının kısıtlanmasına dair yapılan her türlü saldırıya karşıyım... İster Jaguarlı, ister Serçeli olsun...

Hararetli tartışmamıza şahit olan Den’in kapısına doğru yürüdük... Bir sonraki buluşmamızda daha eğlenceli konulardan bashedelim diyerek ayrıldık... Mesela Muhteşem Yüzyıl’ın tehdit alan ekibi ve yaşadıklarını...

İyi haftasonları!


Den Cafe

Tel: (0212) 224 24 70 Adres: Mim Kemal Öke Caddesi 1/D, Nişantaşı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder