11 Şubat 2011 Cuma

Sevgililer günü safsatası başladı, herkese hayırlı uğurlu olsun. Pazartesiye denk geliyor, bu sebeple Cumartesiden kutlayacağız... Yaşasın!

İzmir’den ithal ettiğim kuzenim Bego, bu sabah şehrine geri dönüş yolunda... 2 akşamdır Canlı Para’dan bölümler izliyoruz, baya güldük... Canlı Para ‘Zen Diamond -Zen Diamond- Zen Diamond’ sevgililer günü kampanyasında gerek oyunculuk gerekse dialog bakımından efsane bir reklam izlettiriyor bize. Sabah uyandığımdan beri aklımda Zen Diamond var... O halde cevap veriyorum ‘ Zen Diamond!’...

Sevgililer gününde, dostlar alışverişte görsün niyetine vizyondaki aşk filmlerine gitmek yerine Anthony Hopkins’in şeytan çıkarma konulu filmine ( Ayin-The Rite) gitmeyi tercih edeceğim gibi görünüyor...

20 yaşında, aşk ile ilgili tüm konularla yakından ilgilenip, etkilenmeye her an hazır olan Bego bile, Aşk Tesadüfleri Sever için ‘uzun bir klip gibi, basmışlar şarkıyı’ yorumunu yaptığı için ‘acıtasyona son’ pankartlarımızı açıyoruz... Beni öyle üç, beş şarkıyla kandıramazsınız babacım...

3 haftadır Biutiful’a yer ayırtıp gitmiyorum. Inarritu filmlerini, ruhunu, müziklerini çok seviyorum ama bu filmin fragmanını ilk izlediğim günden beri ruhumu daraltacağı hissine kapıldığım için kaçıyorum...

Outdoor ilanları ilgimi çekince internetten araştırdığım ‘İncir Reçeli’, posteriyle kalbimi kazandı. Belki müzikle değil ama posterle beni kandırabilirsiniz... Bu filme gidiyoruz! Poster azıcık Emir Kustirica’nın ‘promise me this’ filmini anımsattı, durum iç ısıtıcı... Hayalini kurduğum gibi bir naiflik beni bekliyor olabilir!




Herkese iyi haftasonları!

1 yorum:

  1. Bende bi heveslendim bu filme ama fragmanı ve afişi bana biraz eternal sunshine of a spotless mind gibi geldi. Umarım adamın hayali yada beyninin ona oyunu tarzında bişi çıkmaz! du bakalım

    YanıtlaSil