3 Aralık 2010 Cuma

PARİS DOLMUŞU

Eyfel’den bildiriyorum... Şans eseri Aydın’la tanıştım Paris’te. Aydın; Galatasaray Mezunu üstüne Sorbonne masterlı bir ‘’dolmuş şoförü’’...

2008’de işler istediği gibi gitmeyince Paris’e gelen Türkleri rahat ettirmek için Paris Dolmuş’u diye bir şirket kurmaya karar veriyor. Havaalanından otele, otelden havaalanına yaptığı servislerle Fransa’ya gelen Türkleri gereksiz streslerden kurtararak sadece tatilin keyfini yaşamalarını sağlıyor. Eğer istersen Paris Dolmuşu sana özel şoförlük hizmeti de veriyor... Sen sadece saat kaçta nerede olmak istediğini söyle...

İngilizce konuştuğunda Fransızca cevap vererek konunun bir yere ulaşacağına inanan Fransız şoförlere inat Aydın’ın ekibi senin her türlü problemini çözmek için ellerinden geleni yapıyorlar...

Sadece Türklere hizmet vermesi enteresan, komik, acayip ne dersen de. Paris Dolmuş’u ekibinden Serkan beni kontuara götürüp, bagajımı teslim edene kadar başımda bekleyip, bana sorulan her soruya sen cevap verdiğin ve tüm anlaşmazlıkları çözdüğün için teşekkürler!

Bizden birilerinin orada olduğunu bilmek güzel!

www.parisdolmusu.com

2 yorum:

  1. bencede orda da bizden birilerini görmek çok gurur verici bu arada bende blog açtım blogum:mrvylz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Yeni blogun hayırlı olsun! İyi eğlenceler!

    YanıtlaSil