26 Aralık 2010 Pazar

SON HAFTA SONU HABERLERİ

Bir yılsonu daha yılbaşı alışverişi yapmıyorum.

Yılbaşı gecesi eğlenmek için hiçbir çaba sarfetmeyi planlamıyorum.

Hayatımızın bir yılının daha sona ermesinin beni eğlendirmediği kesin.

Konuyla ilgili sevdiğim tek şey etrafın ışıklandırılması.

Etraf ışıl ışıl olunca sokaklarda yürümeyi seviyorum... Gün Tünel’de başladı, sonra Galata Moda’ya uğradım. Dışarıdaki ışık içeriye pek yansımamıştı. Çadıra girdiğim anda kötü müzik beni karşılarken, yere serilen kırmızı halının yağmur çamurla beraber kahveye dönüşmüş olması, görsel haz alamadığım ortamın iç gıcıklayıcı baştan savma hali içime dokundu.

30’a yakın stand arasında beni etkileyen sadece 3 isim oldu. Elif Cığızoğlu as always. Elif’in tasarımları eğlenceli, asil ve hafif fırlamaydı.

Özlem Ahıakın’ın yalın stiline, pastel renklerine yine göz ucuyla dokundum. Etkileyiciydi.

Yeni keşfim ise Özlem İkiışık oldu. Kendisi hem 30 yıllık Beta markasının yönetim kurulu üyesi, hem de tasarım ekibinin yöneticisiymiş. Aşağıdaki ayakkabıları görünce tam kalbime girdi ok. İstediğim gibi ayakkabı bulamadığım için sürekli vızıldayan ben, yıllardır Beta mağazasına girmediğim için utandım. Beta geçtiğimiz aylarda online satışa da başlamış, bilginize.

Işıldayan sokaklara geri dönüp Nişataşı’ndan geçtik, Avea Nişantaşı’nı resmen taçlandırmış. Cuma günü size bashettiğim Uluslararası Randevu Film Festivali’nde London Boulevard filmine gittim. Bizim sinemalarımızda vizyona girer mi bilmiyorum ama Colin Farrell ve Keira Knightley’nin eşliğinde, Rolling Stones, Bob Dylan ve The Yards müzikleriyle bir gangster adayıyla ünlü bir sinema yıldızının aşkını izlemenizi tavsiye ederim. Aşk dolu ve soğuk bir film!

Mont giydiğimizde kanter içinde kalıp, sıcaktan piştiğimiz aralık ayının tekrarlanmaması dileğiyle, iyi haftalar olsun!

2 yorum:

  1. Yazınızı okudum. Keyiflendim. Analitik bir 2010.. 2011 için öngörülerinizi de alabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Profösör 2010'da hedef; sizi keyiflendirmekti. Başarabildiysem ne mutlu. 2011'de de aynı analitik düzlemde performansımı sergilemeyi amaçlıyorum... Her zaman bekleriz...

    YanıtlaSil