8 Mayıs 2011 Pazar

Türkan Şoray by Koton

Koton’un yaşayan efsane Türkan Şoray’la yaptığı anlaşma sonucu satışa sunduğu Türkan Şoray t-shirt’leri fikrine bayıldım. Bugüne kadar geç bile kalındığı düşündüm. İlk fırsatta koştum en yakındaki Koton’a giriş yaptım.

Hayal kırıklığı yaşadım mı? Evet. Kumaş kalitesi ve tasarımlar sınıfta kaldı. 35-55TL fiyat aralığını biraz yüksek tutup, kamburumuz çıkmadan Sultan’ı göğsümüzü gere gere üstümüzde taşırken daha fazla keyif almamız sağlanabilirdi.

Farklı renkler, kaliteli kumaşlar, pop yorumlarla eğlence ve sıcaklığın dozu arttırılabilirdi. Bu yorumlar eşliğinde t-shirt aldım mı? Aldım, hem de iki tane. O halde fazla da parazit yapmadan söz bitsin, fotoğraflar girsin.



Laf at, izi kalsın yapıp, küçük sinek gibi mide bulandırmıyoruz. Aklımızdaki bir kaç örneği paylaşıp, kalbimizde yatan t-shirt örneklerini ilgili makamlara iletiyoruz.
































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder