13 Nisan 2010 Salı

ÇIBIK KRAKER

Her şey Kanyon D&R’da haftalık araştırma geliştirme turumu atarken başladı. DVD’lere bakarken gözüme bir albüm kapağı değdi. Fotoğrafın renkleri ve kendileriyle dalga geçer halleriyle 4 eğlenceli şahsiyet.

İsim/ Ad: Multitap. Yabancı bir grup sandım, değil! Albümün arkasındaki şarkı isimlerini inceledim. 2. Şarkının adı “ÇIBIK”. Ortaokuldan beri en sevdiğim atıştırmalıklardan biri olan Çubuk Kraker’e son 10 yıldır “ÇIBIK”,evet kelimesine de “İVİT” dediğim için demek benden başkaları da varmış bu evrende yalnız değilmişiz diyerek heyecan yaptım. Hiçbir şarksını dinlemeden bir fotoğraf ve “çıbık” kelimesine fit olup albümü aldım…
Beni son zamanlarda en eğlendiren albümlerden biri, işe giderken yolda dinlemekle yetinmeyip, kurumsal ofisimize 5 dakikalık mola tadında “”ÇIBIK” şarkısını ikram ettim. 2 hafta önce gerçekleştirmiş olduğum bu aktivitenin arkasından her gün en az 5 kez istek parça alıyorum ve açıyorum sesini… En kafasını kaldırmadan çalışan arkadaşlarımızda bile hareketlenme gözlemliyorum. Evde ise sürekli olarak “Battaniyem” parçası istek yapılıyor. 2 hafta oldu, dinlemekten sıkılmadığım için sizinle paylaşmayı uygun gördüm. Yazın bol bol dinleyeceğimizi umduğum bu şarkıları şimdiden çalışmaya başlayabilirsiniz bu vesile ile.

Albümün prodüktörünün Demet Evgar oluşu enteresan, prodüktörlük de yaptığını bilmiyordum. En çok da albümü satın almama sebep olan fotoğrafçısı Göknur Olguner’i merak ettim. Stüdyosu Washington DC’de olan Göknur; 2009’da Beverly Hills/California’da en iyi fotoğrafçılardan biri seçilmiş. 2006’da da Washington DC.’nin en iyi 10 düğün fotoğrafçısı sıralamasında yerini almış. Evleneceklere duyurulur. (http://www.elevenhearts.com/)

Albümün içerisinden bir de mini poster çıktı, içimden ofisteki masama asmak geldi ama en son ne zaman duvara poster astığımı hatırlamayacak bir yaştayken, böyle bir hareket yapmak yanlış anlaşılmama sebebiyet verebilir mi bilemedim, cesaret edip asamadım…

8 yorum:

  1. ben bunu duymustum...
    demet evgar sevgilisi için album yapmak istemiş ve müzik şirketi kurmuş! sen kocişin için ne yaptın?!
    ama albumu yarın alıcam, sayende merak ettim.
    öpüldünnnn

    YanıtlaSil
  2. Renooo junior dans edecek içeride sen bunu albümü dinlerken:)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Ceylan,
    Bizi bu insanlarla tanıştırdığın için tenk. Ofise neş-e geldi, buhran havasını attık üstümüzden adeta!
    Kulağına sağlık Ceylan! :))

    YanıtlaSil
  4. Çıbık'a tam yeni alıştık derken bir de bugün battaniye sesleri yükselmeye başladı:) bu kadarını kaldırabilir miyim acaba*:P

    YanıtlaSil
  5. Haaaa bu arada Battaniyem'e Metin Arolat klip çekmiş ;
    http://www.vimeo.com/10213891
    haydi hayırlısı!

    YanıtlaSil
  6. Gökçe,
    Tarzımızdan ödün vermeyiz, zorla da olsa şarkılarımızı dinletiriz. Gerekirse öğle arası ofise perde kurar Battaniye'nin klibini de izletiriz. Yüreğine sağlık Ceren:)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ben Goknur Olguner,
    Cok icten bir icerik olmus, tesekkur etmek istedim. Amerika'dan sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Göknur, yazıyı beğenmene çok sevindim, biz de senin fotoğraflarına bayıldık. Takipteyiz, sevgiler:)

    YanıtlaSil