11 Nisan 2010 Pazar

Sabah Uyanış: Saat 6.45 / Zumba

Ben de her aklıselim, normal anatomik yapıya sahip zat gibi çalışmadığım günlerde uyumak istiyorum. Ancak not mümkün, 6.45’te gözlerim bir daha kapanmamak üzere açılıyor. 2 sağa dönüyorum, 2 sola uyuyormuş gibi yapıp vücudumun geri kalan uzuvlarını gözlerimin başkanlığında kandırmak istiyorum, olmuyor. Açılan göz bir daha kapanmıyor. Akrep ve yelkovan anlamlı bir açı gösterdiğinde anında kalkıyorum. Güne bu manasız derecede heyecanlı başlayışın sebebi son bir kaç haftadır gittiğim ZUMBA dersleri.

Yerel ve global starlarımızın vücutlarını sıkılaştıran, ruhlarına dinginlik katan Yoga ve Pilates ile aramızda bir türlü elektrik tutmadı.

Günlük hayatta fazlasıyla problemle uğraştıktan sonra sakinlik ve dinginlik yerine eğlence arayanlar için hazırlanmış ZUMBA ile Hillside’da tanıştım. Zumba'yı; latin müzikleri, dans ve fitness'ın 3'ü 1 aradası olarak tanımlayabiliriz. Koreografi ezberlemekten yoksun hallerime ve Latin danslarına hiç ilgim olmamasına rağmen, bu ders fazlasıyla eğlenceli.
Yaratıcısı Kolombiyalı Beto Perez; Shakira’nın koreografı. Zumba aynı zamanda Oprah’ın gözdesi dünyaca ünlü doktor&talk show’cumuz Mehmet Öz’ün de tavsiyesi, 1 saatte 500 kalori de garantisi.

Zumba bir çeşit dans ise, dans sanat ise, Zumba sanattır…

5 yorum:

  1. zumba zumba dedikleri şey buymuş demek. Mehmet Öz ve latin dansı yanyana gelince kafam karıştı ama anladım.

    YanıtlaSil
  2. Ceycey Okaça,
    blogun hayırlı ugurlu olsun dude!
    sonunda yazıların gün yüzüne çıkmaya başladı, sabırsızlıkla yeni yazılarını bekliyorum...
    Bu arada bizim entel-dantel sanat kurslarımızı da es geçme lütfen. ex: ebru sanatı atölyesi. yaptığın o canım kartpostallardan da bir derleme yapıp post et pls...
    sanat turlarına ben & junior katılmak çok isteriz, ayrıca "get together"ları cumartesi ayarlayıp kültür turları yapabiliriz...

    Öpüyorummm kocamaaaaaaaaaaaaaaaan
    Tekrar hayırlı & ugurlu olsun

    YanıtlaSil
  3. Renoo, ebru sanatı tanıma deneme çalışmalarımızı bu platformda dile getirmesen iyi olabilir arkadasım:) Ben cumartesiye bi organizasyon düzenliyorum o zaman operimm

    YanıtlaSil
  4. Oğuz, Mehmet Öz artık yarı zamanlı talk show sunucusu, sağlıklı yaşam tavsiyelerinden biri de ZUMBA!

    YanıtlaSil
  5. Dalga geciodum zaten ceyceyyyy
    ama ben bu haftasonu yokum, memleketimizdeyim :)
    haftaya söz katılırım! pardon katılırız teyzesi....

    YanıtlaSil