15 Nisan 2010 Perşembe

Tüm Eserlerin 1 günde Satıldığı Sergi!





Yaklaşık 2 sene önce ziyaret ettiğim bir evde kapı açıldığında insan neler yaratabiliyor dedirten bir tabloyla karşı karşıya kaldım. Evin içinde konuşmalar devam ederken gözüm tabloda asılı kaldı çoğu zaman. Eve döndüğümde siyah tablonun üzerinde geometrik şekillerdi tüm aklımda olan.

O zaman bu zamandır Haluk Özden’in tablolarına bakıyorum sadece olabildiğince uzaktan. Etkilenmemek çok zor, matematik ve hislerin birleşmesini anlatıyormuş gibi tüm tablolar…
Bugün Maçka’daki Bali Sanat Galerisi’nde yeni sergisi “Kontamplasyon"un açılışı olduğunu duyunca uçarak gittim. Gittiğimde öğrendim ki; 24 eserin sunulduğu sergide bir hayranı tarafından tüm tablolar satın alınmış. İşte bu sebepten 9 Mayıs’a kadar devam eden sergiye gittiğinde sen de benim gibi tablolara sadece uzaktan bakabileceksin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder