18 Nisan 2010 Pazar

V2K designers LOVES BLOGGERS!



Yaklaşık 2 hafta önce Blog dünyasıyla tanışıp, el sıkıştık. Hızlı bir giriş yaptım. Daha yeni keşifler yaparken Leyluşum haberdar etti beni “V2 designers LOVES BLOGGERS” organizasyonundan. Trendleri takip eden değil yaratan marka Vakkorama bu girişimiyle beni etkiledi.

Alışveriş yapmak için mağaza mağaza dolaşmam, sıkılırım. Her sezon belli başlı mağazalar edinir, tüm alışverişi oradan yaparım. V2K designers bu organizasyonu keşke sezon başında daha da erken bir zamanda yapsaymış dememek elde değil! Bayıldıklarım aşağıda...














hüseyin çağlayan







Ayşe'nin üzerindeki mavi elbise kendi tasarımı
















Ray-ban brothers!
Hüsnü'ye blog ne demek anlattık.




















Halston











Pembe, mavi ve aşağıdaki turuncu elbiseler Sarah Jessica Parker'in Sex&The City 2'de giydiği kıyafetler!


Leyla&Karl Lagerfeld

Leyla&Ceylan&Sohbet
Erdem Moralıoğlu

Erdem yurtdışında Türkiye'de tanındığından çok daha fazla tanınıyor, V2K'ya sık sık yabancı müşteriler gelerek Erdem satıp satmadıklarını soruyorlarmış.















Leyla t-shirt: Erin Wasson Ceket: Elizabeth&James



Sadece yırtık kot aldığımda mutlu olabiliyorum! J-Brand













Ekosenin modası asla geçmez!
Eski tarzların yeni versiyonları. Opening House




4 yorum:

  1. http://vimeo.com/3202445

    Bloggerlara Halston hizmeti.

    YanıtlaSil
  2. Oguzz, bize yaptığın hizmetlere bayılıyoruzzz!

    YanıtlaSil
  3. ceyluss süper olmuş!!! Moda dünyasına hoşgeldinn :)

    YanıtlaSil
  4. vintage'a en güzel cevap olmuş!! bil bakalım hangisini en çok beğendim, tabiki erdem'in pembesi:)

    YanıtlaSil