29 Kasım 2010 Pazartesi

Paris'te bir Pazar Günü

Bonjour!

Cumartesi günü alınan ani bir kararla ilgililer tarafından Paris'e gönderildim. 1600 yılında yapılan ve koridorlarının darlığı sebebiyle zaman zaman yüreğimi daraltan ancak fena halde tarih koktuğu için hanesine yüksek puan yazdığım Hotel Luxembourg'tan sesleniyorum...

Hayatımda ilk kez yurtdışına çıkış destinasyonum 93 yılında Paris'ti. Arada transit yolcu olarak bir günlük ziyaretler dışında bir daha uğramadım. Tekrar buluşmamız beklenmedik ve ani oldu. Biraz hazırlıksızım ama bugün daldım şehrin içine...

Yanımda fotoğraf makinamın aktarma kablosunu getirmediğim için i-phone'la çekilen fotoğraflarla baş başa kalacaksınız, daha iyi fotoğraflar olabilirdi beni affedinizz...

Gün içinde benim gözüme takılanlar...



Love,
ceylan



En iyi vitrin Nespresso!



The Hilfigers çift katlı otobüs giydirmelerine bayıldım!



Kahve ve Krep, hmmm yummy!

Şehir Sakinleri





















Film karelerinden yağlıboya tablolar, etkileyiciydi!




Da Vinci şifresini her adım attığımda hatırladım... Özellikle de Louvre'da!












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder