28 Eylül 2010 Salı

GELSİN KİTAPLAR!

Küçükken gittiğim tüm doğum günlerinde kitap hediye etmemle meşhurdum. Sağ olsun babacığım başka hiçbir hediyeye şans tanımaz, kitabı paket ettirir, elime tutuştururdu.

Barbie bebekler, bebek evleri, muhtelif eğlenceli oyuncakların yanında diğer çocukların yanında in mini çıtı pıtı hediyemi gururla taşırdım.

Genelde oyuncak gördüğünde çılgına dönen yeni yetme doğum günü çocuğu arkadaşına sarılıp binlerce teşekkür sunarken, benim hediyemi açınca “aa kitap, teşekkürler” deyip bir sonraki hediyeye olabildiğince hızlı parmaklarla davranırdı…



O zamanlar kitap hediye etmek benim için bir fobiyse, fobimi hobiye çevirdiğim söylenebilir. Şimdi tipine, asabiyetine göre arkadaşlarıma kitap seçip almak bana büyük bir iş yapmış hissi yaşatıyor…

Herkesin bol bol hediye alıp, uzun zamandır aradığı ama bulamadığı kitapları, plakları bulmaları, eski dönem afiş, dergi ve fotoğraflarına ulaşmaları için Sahaf Festivali 3 Ekim’e kadar uzatıldı…

Bir çoğunu özenle arasanız bile denk gelemeyeceğiniz sahafları bir arada anca senede 2 hafta görebilirsiniz… Bunu kaçırmak bence son derece çocukça olur!

Mekan: Taksimin göbeği-Gezi Parkı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder