4 Haziran 2010 Cuma

KIRMIZIYA KOŞ


Akbank son 3 haftadır bizi ekrana kilitledi. Her kırmızı diye bağrıldığında Vodafone'u hatırlayıp eğilme efekti yaparken, bir anda "kırmızı" diye bağrıldığında hızla merdivenlerden çıkan kızı hatırlamaya başladık.

Genç, yaşlı herkesin arka arkaya seyretmek istediği, TV'de yakalamaya çalıştığı bu reklam filmi yapım tarzı sebebiyle pek çok kişinin kafasını karıştırmayı başardı.

Gerçek çekim mi, yoksa animasyon mu olduğu tartışılan bu film esasında birçoklarının arasının bozulmasına sebebiyet verdi. Daha fazla tartışma yaşanmasın diye filmin yönetmeni Fatih Kızılgök ve yapım firması Kalafilm yetkililerinden öğrendiğimiz bilgilere göre, gerçekleri açıklıyoruz.

HD çekim yapıldıktan sonra Bob Sabiston tarafından kendi bulmuş olduğu bir teknik ile kare kare çalışılan filmin yayınının artmasını, daha da fazla ekranlarda görülmesini istiyoruz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder