10 Haziran 2010 Perşembe

Sabiha'nın Son Durumu

Sabiha Gökçen Havaalanı'nı 4 duvar oda haliyle tanıdık, sevdik. Tüm havaalanlarında kemer, bot, saat, gözlük çıkarırken, orada kontrollerden görevliye başımızı hafif açıyla öne eğip, selam verip geçtik. Laptoplarımızı çantadan çıkarıp çalıştırmadık, 5 uçağına 5’e 10 kala gelip, girdik. Görevliler bizi, biz onları tanıdık, bildik.
Peki ya şimdi?

Yaklaşık 3 aydır Sabiha Gökçen Havaalanı’na gitmemiştim. Görünce, afalladım. Mimar Doğan Tekeli sayesinde bizim mahallenin “bakkalı” tadı gitmiş, “zincir market” havasında yeni bir yapı oluşmuş. Gloria Jeans’ı, D&R’ı, Piano adlı kafesinde leziz su börekleriyle her türlü aksiyona hazırlanmış. Etraf pırıl pırıl, her bir yanı fazlasıyla medeni bir hal almış. Kötü bir şey olacakmış gibi bekliyorsun, korkma olmuyor. Tüm bu iyi hal durumu sen uçup gidene kadar devam ediyor…

2 Enteresan Reklam uygulaması

Akbank’ın körük uygulamasına artık herkesin gözü aşinadır diye tahmin ediyorum. Körüğün dış kısmı senelerdir Akbank’a ait. İlk kez uçağa giderken yere serilmiş halıda Şekerbank’ın reklamını fark ettim. Körüklerin içi artık Şekerbank’ı, dışı Akbank’ı yakıyor.
Valizlerin beklendiği alanda IKEA’nın uygulamaları da oldukça dikkat çekici. İnsan beklerken, eve gideyim de biri benim için bu düzeni yaratsın diye dua ediyor!

Efsane Pegasus
Pegasus Havayolları’dan bir efsane uygulama daha. Yiyecek, içecek herhangi bir şey vermemesi, gönderilen CV’leri para karşılığı alması, uçaktan inerken “lütfen koltuklarınızdan kalkarken emniyet kemerlerinizi çapraz bırakın” anonsları gibi alıştığımız uygulamalara bir yenisi daha eklendi. Pegasus; Online check-in için de para alarak bir ilke daha imza attı, kutluyoruz.

2 yorum:

  1. Pegasus yakında uçağı parçalar halde verip, birleştirmemizi isteyecek.

    O derece yani.

    YanıtlaSil
  2. ucaktan inerken emniyet kemerlerini capraz bırakın, yerleri süpürüp, camları silinizzz:) iste bu yaklaşımı seviyorum:)

    YanıtlaSil