9 Haziran 2010 Çarşamba

FASHIONAIR GARAGE SALE PARTY

Fashion On Air 35 farklı tasarımcının özel koleksiyonlarını Akmerkez’de 6 hafta boyunca satışa sundu. 8 Haziran’da da saat 19:30-1:00 arası Akmerkez’in otoparkında yaptığı Garage Sale ile sezonu kapattı. 1.60 boyumuzla gecenin en kısa insanları olarak oldukça eğlendik. Ben Türkiye’nin boy ortalamasının bu kadar arttığını bilmiyordum, şaşırdım.

Ürünlerini sadace deri kullanarak yapan Güneş Dericioğlu gecenin en ilgili tasarımcısıydı. Tüm soruları büyük bir gülümsemeyle cevaplayarak kalbimizde yerini aldı. Deniz Berdan ve Begüm’ün yapmış olduğu fotoğraf çekimleri de incelendi, fotoğrafları aşağıda. Anne-kız sınır tanımıyor, bu işte benim çok hoşuma gidiyor.
Geceyi kaçırdıysan veya böyle bir gece olduğundan haberin bile yoksa üzülme, burada satılmayan ürünler ve daha nicelerine Galata’daki Building’ten ulaşabilirsin. Favoriler aşağıda!

Gecenin en heyecanlandıran olayı; müzik grubu LUXUS’du. Ben kendilerini tanımadığım için hafiften bir utanç yaşadım. İlk albümlerini 2 sene önce çıkarmışlar. Balans, Babylon, Hayal Kahvesi müdavimleri beni fazlasıyla kınadı, siz kınamayın. İstanbul’da genelde kıpırdamadan eğlenildiği için, insanları zaman zaman zıplatmayı bile başaran LUXUS’un albümü alınacak-listeye eklendi.

Tüm bunların yanı sıra apayrı bir güzellik daha vardı ki, şu anda yazarken fark ediyorum; organizasyon hakikaten başarılıydı. Yapılan satışların belli bir bölümü “Bir Dilek Tut” Vakfı’na gönderildi. Aynı zamanda ünlülerin vâkıfa bağışlamış olduğu kıyafetlerin satışı da vardı. Böyle bir yardımım dokunsun diyorsan; Bir Dilek Tut Vakfı’nın internet sitesinden kıyafetleri inceleyebilir ve satın-alım olayını gerçekleştirebilirsin. Aşk-ı Memnucular’a duyurulur; Beren Saaat ve Nebahat Çehre’nin ayakkabıları, Hazal Kaya’nın beyaz tuvaleti de satıştaydı. Bunların yanında Tarkan’ın sahne kostümü, Emre Ergani’nin Blackk için hazırlattığı özel takımı da listede mevcut. “Bir Dilek Tut” yardımlarınızı bekliyor…

Bu tip organizasyonlar artsın herkes yararlansın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder