17 Haziran 2010 Perşembe

Düğünler Evrim Geçirsin!


Bu yazın ortak sohbet konusu; ağustos ayında ramazan başladığı için haziran-temmuza sıkıştırılan düğünler. Hangi köşeyi dönsem, yeni bir düğün tartışması içerisinde buluyorum kendimi. Durum şudur ki; eğlenmek yerine dır dır konuşan, keyiflenmek yerine kusur aramaya yönelmiş davetli kümesi gittikçe sayısını arttırıyor.

Ne yapacağız? İstiyorum ki düğünler için de yeni bir açılım yapılsın, standartlar değişsin.

Kimse hayatında 1-2 kez gördüğü insanları eğlendirmek için uğraşmasın, hayatının en önemlileri için parasını harcasın. Kim kime dum duma düğünler sona ersin, konseptli- az davetli düğünler egemenliği baş göstersin.

Bu akımın hafiften başladığı da tecrübe edilmektedir. Benim gibi buradan kaçıp Roma’da evlenmek isteyen 3 farklı kişi yazın başında aradı, sordu soruşturdu. İkisini evlendirdik bile! Bu vesileyle sadece teknoloji ve genetik biliminin gelecekte önem teşkil edecek meslek dalları olmadığını, yurtdışı düğün organizatörlüğünün oldukça ses getirecek bir meslek dalı olacağını öngörebiliriz!

Yakın çevreme bol bol akıl veriyorum ancak konuyla ilgili henüz beni dinleyen olmadı! Mesela nikâh şahitliğini yapacağım canım kuzenim Ecem, güzel Çeşme’mizin en devasal otelinde düğününü yaparken, ben bu yazdığım satırlarını düşünüyor olacağım.

Belki beni de birileri dinler diye, henüz pek kimsenin keşfetmediği ama bence düğün yapılabilecek en güzide mekânlardan biri olan Manastır Oteli bir düşünün… Tanışmasak da beni de davet edin:)

www.manastiralacati.com.tr







2 yorum:

  1. kesinlikle dediklerine katiliyorum. benim hayalim bora bora'da evlenmek! ancak kendi dugunumuze bir misafir edasi ile katilip, organizayon kisminda mudahale edemiyecek olmamiz beni biraz dusunduruyor. Sonucta herseyi internet uzerinden sanal olarak yapacagiz. Vaad edilenler gerceklesecek mi, gerceklesse bile soz verildigi gibi olacak mi? Evlenmeye gunler kala, tatsiz bir suprizle karsilasmakta mumkun. Roma'da evlenirken ne kadar zaman organizasyonun basinda durdun? detaylarla nasil ilgilendin? Turkiye'de veya yurtdisinda bu isleri yapan guvenilir bir organizator var mi?sevgiler,kkt

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, ayni fikirde olmamiz ne hos:)Hemen konuya giriyorum; biz oncesinden sadece 1 kez gittik, ve mekani sectik... Mekanlari da gitmeden once tamamen internetten arastirdik ve orada bulduklarimizi ziyaret edip, aralarindan sectik. Genelde Turkiye'den gidildiginde konsoloslukta nikah kiyildigi icin ve herhangi bir dugun organizasyonu yapilmadigi icin bu konuda genis bilgiye sahip bir organizator bildigim kadariyla yok. Ozellikle Bora Bora gibi ozel bir yer icin boyle bir organizator bulman zor olacaktir. Ancak buradaki firmalarla gorusup, icine sinen ve seninle ayni kafada olan birisi yurt disinda da sana benzer bir hizmet verebilecektir. Sectigin organizator, mekan ziyaretine sizinle geldiginde diger detaylari da orada gorusecek, kimlerle baglanti kurmasi gerektigini asagi yukari listeleyecektir... Geri kalan organizasyonu Turkiye'den halleder ve dugunden 1- 1.5 hafta once giderek herseyi toparlayabilir... Bence senin burada onem vermen gereken sey sectigin kisinin dugunu yapacaginiz yerin ana dilini konuyor olmasi. Eger ben boyle birini duyarsam sana haber veririm. Tabi ki tatsiz suprizle karsilasma ihtimalin Turkiye'de olabilecek bir dugune gore daha fazla. Ama Turkiye'de de herhangi bir suprizle karsilasmayacagin o kadar kesin ki, risksiz ve sıradan bir dugune imza atmak yerine... riskli ve suprizli bir dugun tercih edilmeli bence:) baska herhangi bir sorun olursa ceylanyucesoy@gmail.com'dan bana ulasabilirsin... sevgiler.

    YanıtlaSil